úterý 7. srpna 2018

Zpátky do školy

Pomalu se blíží čas začít si připravovat pomůcky na nový školní rok.  U mně je to vždy ve znamení nákupů. Nakupování fakt miluju. Manžel už o něco méně, ale co nadělám.:-)
Část výplaty zkrátka putuje do třídy.

V obchodech  začínají mít spoustu školního zboží, takže se vybírá celkem snadno.

Oblíbeným obchůdkem jsou Levné knihy. Vždy tam najdu nějaké zajímavé pracovní sešity, knížky, drobnosti.

Do třídní knihovny jsem i letos zakoupila pár titulů.
Ceny od 9,- do 69,-

Když máme Dílnu čtení a děti si svoji knihu zapomenou, vyberou si z třídní knihovny.
 Knihy si čtou o přestávce, můžou se  začíst na konci hodiny, pokud jsou dříve hotoví se zadanou prací, knihy si mohou půjčit také domů.

Další úlovek z Levných knih jsou pohlednice.
Cena 29,-

Využijeme je v rámci slohu.
Bonusem je obrázek v vybarvení.

Linkovaný deník A5 s gumičkou na zápisy z porad apod.
Cena 59,-



Gumiček není nikdy dost.
Tyto mají celkem pravidelně ve vietnamských prodejnách.
Cena 35,-

Osvědčily se mi na karty. 
Nevytahují se, nepraskají, vydrží opakovanou manipulaci.


Aliexpress
I letos čekám zásilky s pár drobnostmi.

Zaujaly mě mazací fólie.
Cena 13,-USD
Na mazací tabulku je potřeba zadání vždy napsat, což zdržuje.
Do fólie se vloží připravený pracovní list a lze ho použít opakovaně.


Barevné kolíky
Cena 2,-USD

Používáme docela hodně kolíčkové karty.
I takové, kde je potřeba označit správnou odpověď podle barvy.
Proto barevné kolíky.


Na Ali jsem toho objednala víc, ale ostatní poklady představím až v dalším příspěvku.
Chystám letos totiž do třídy V.I.P. table.
:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat