pondělí 2. července 2018

Každý začátek je těžký

A pokud malování není zrovna nejsilnější stránkou, tak je začátek naprosto zničující. 
Zkouším pro pomůcky tvořit vlastní obrázky. 
Grafický program a můj nejstarší syn jsou mi velkými pomocníky. Ale stejně to jde ztuha.

Volně dostupných obrázků je velmi málo a na všech pomůckách a pracovních listech se opakují.
Rozhodla jsem se, že se pokusím vytvořit svoje vlastní.
Mám totiž ráda pomůcky barevné a pestré. A také vím, že dětem na 1.stupni se s nimi dobře pracuje.
Ale je nuda koukat pořád na stejnou kočku, psa, domeček...

Moje nejsou tak podařené, ale jsou dělány s nadšením.
Snad to časem uživatelé mých pomůcek ocení. :-)






A samozřejmě jsem hned obrázky použila v nových pomůckách.
Nejvíce tvořím pro třeťáky, protože ti na mě budou po prázdninách čekat.

Na procvičení vyjmenovaných slov



A něco i k výzdobě třídy







Pokud se vám líbí,
mrkněte 

Žádné komentáře:

Okomentovat