pátek 24. srpna 2018

Výzdoba aneb nástěnkománie

Začátek školního roku je už za rohem , čeká mě přípravný týden. Třída musí být na nový školní rok připravena a já jsem si velkou část příprav usnadnila a přichystala během prázdnin.

S něčím tedy pomohli i mí žáci. 
Celé léto totiž posílají pozdravy z cest.
A právě tyto pohledy budou tvořit část naší třídní výzdoby.




Mám za to, že by se měli částečně o třídu starat i žáci. Budou se v ní pak cítit určitě příjemněji. 
A také budou mít představu o tom, kolik stojí práce třídu připravit. 
A ani nebudou mít potřebu výzdobu ničit, když je to i jejich dílo.


Nástěnky ve třídě většinou dělím podle předmětů.
Tohle bude anglický koutek.


Barvy, měsíce, dny v týdnu, abeceda, čísla

Přehled předložek

Vše mám staženo z amerických stránek pro učitele a všechny pomůcky jsou ke stažení zdarma.


Kromě přípravy obrázků také nakupuji úložné boxy.
Tyto úžasné, levné jsem objevila v Kauflandu, když jsem byla na dovolené.

barevné košíky 20,-

původní stojánek na koření je ideální na karty



Ještě mě čeká čeština a matematika.
Část připravím já, část přehledů učiva určitě nechám na dětech.
Například kreslená vyjmenovaná slova vypadají úžasně.



1 komentář: