pondělí 8. října 2018

Šílené září

Každý začátek školního roku je u mě ve znamení šílenství. Doma i v práci. 
Nový rozvrh, nové kroužky, nahánění dětí k úkolům, nahánění dětí na kroužky, z kroužků, spousta papírování, vyplňování, chystání, zvykání si na nový režim. 

Říjen mám hrozně ráda, protože si vše postupně sedá, najíždí do správných kolejí a mně se zpomaluje tep.
Také mám už vše jakž takž organizačně zvládnuté a zbývá čas i na tvoření.

Dílnu čtení máme rádi. S pracovními listy to jde mnohem líp.
Děti přenesou své zážitky z četby na papír a pak se většině o knize lépe povídá.
A také se při psaní do pracovních listů učí tvořit smysluplné věty, aniž by si to uvědomovaly.

Začínáme hlavním hrdinou.



Pracovní listy od dětí vyfotím, moc se jim povedly. 
A krásně jsme si o knihách povyprávěli.

Nestíháte-li, můžete využít PL moje

Žádné komentáře:

Okomentovat